duminică, 13 iulie 2014

BONUS- GEANTA ORIGAMI-


   De ceva timp m-am apucat de gentile origami, impinsa de un "pariu" facut anul trecut. La zilele orasului Baile Govora, "Florile Govorei" 2013 am vazut o astfel de geanta. Am inceput sa vorbesc cu vanzatorul, sa-i arat ce model de geanta fac (din piele ecologica), in timp ce admiram geanta expusa. Acesta mi-a zis "Bravo, dar pun pariu ca nu poti face o geanta ca asta". Anul acesta o sa ii arat ca am reusit.
   Vazusem genti origami si pana atunci, dar nimic nu ma stimulase sa incep una. Mi se parea greu, ma gandeam ca nu o sa reusesc, dar "pariul" m-a facut sa incerc. Am incercat si mi-a iesit bine, as putea zice mai mult decat bine.

   Cum m-am apucat? Nu stiam prea multe despre asta... un search pe youtube m-a ajutat. Am invatat partea teoretica, "sa trecem la practica" mi-am spus. Zis si facut... in cateva ore bune camera mea era plina de scotch si bucati de revista, dar, pe langa astea aveam si "cercurile" pentru geanta.


   Apoi le-am cusut si in sfarsit "CAPODOPERA MEA E GATAAAAAAAA"
    Initial a fost simpla, dar la cerere a devenit asa:( revin cu poza cat de curand)

    Apoi am facut-o pe urmatoarea...
   Si pe urmatoarea...
   Si pe urmatoarea, care e la fel ca prima numai ca are alte dimensiuni (27/13)
   Si ultima de pana acum a fost asta:
   Dar nu am degand sa ma opresc doar la 5 "exemplare". Vreau sa fac ceva mai mare si alte modele, alte culori. 
   In final, sunt multumita de "pariul" facut. A fost mai mult o provocare pentru mine. M-a ambitionat sa ma apuc de astfel de genti si sunt multumita de ele, chiar daca muncesc la una cateva zile, e ok, rezultatul merita.
*Despre gentile origami*
  • Aceste genti sunt impermeabile, chiar daca sunt realizate din hartie (foi de revista), intrucat fiecare dreptunghi este scotchuit.
  • Sunt spatioase. In modelul de dimensiune 24/13 incap fara probleme banii, telefonul, rujul, un mini parfum si un pachet de servetele.                              
         














  • SUNT UNICAT intrucat niciodata un alt artist nu va folosi aceleasi pagini ale unei reviste, taiate si "cusute" la fel si potrivite exact ca la geanta ta.
  • Sunt de efect, potrivindu-se la aproape orice tinuta.
  • Sunt realizate din materiale reciclate, deci faci un bine Terrei daca porti o astfel de geanta.
   Cam atat cu gentile origami pentru azi... poate o sa fac tutorial, daca sunt doritori. Cine doreste sa fac tutorial sa lase un comentariu aici sau sa lase un mesaj pe Facebook  https://www.facebook.com/handmadeclao

CLAO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu